.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محكوميت راه ساري دركميته انضباطي فدراسيون فوتبال
تيم فوتسال راه مازندران به علت امتناع از مسابقه مقابل شهيد منصوري قرچك از بازي خانگي در ساري محروم و مقرر شد اين بازي در تهران و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.همچنين این تیم به پرداخت خسارت تيم قرچك،توبيخ كتبي و درج در پرونده

اولين مسابقه راه ساري درليگ برتر فوتسال كشور در مقابل شهيد منصوري قرچك به دليل تداخل مسابقات تكواندوي المپياد ورزشي ايرانيان در سالن سيد رسول حسيني ساري برگزار نشد و اين در حالي است كه اداره كل تربيت بدني و هيات فوتبال استان 4 روز قبل از مسابقه طي نامه اي به فدراسيون فوتبال اعلام كرد كه امكان برگزاري مسابقه در ساري وجود ندارد و نماينده فدرسيون فوتبال نيز صبح روز مسابقه بعد از بازديد سالن اين مساله را تاييد كرد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي خود را خصوص مسابقه فوق اعلام كرد و طي آن تيم فوتسال راه مازندران به علت امتناع از مسابقه مقابل شهيد منصوري قرچك از بازي خانگي در ساري محروم و مقرر شد اين بازي در تهران و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

همچنين راه مازندران به پرداخت خسارت تيم قرچك،توبيخ كتبي و درج در پرونده نيز محكوم شد و اينها همه در حالي است كه برگزار نشدن مسابقه هيچ ارتباطي با تيم فوتسال راه نداشته است !!

قضيه اي مشابه چند ماه پيش نيز اتفاق افتاد و مسابقه تيم هاي استقلال تهران و راه ساري در تهران به دليل عدم حضور نيروي انتظامي در سالن برگزار نشد ولي راي كميته انضباطي آن روز ، بازي مجدد در تهران بود.

سعيد نجاريان مدير تيم فوتسال راه ساري در گفتگوي اختصاصي با ايسنا با ابراز تاسف از راي صادره كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: متاسفانه بين آرائي كه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال صادر مي كند تناقض وجود دارد.

وي افزود: متولي برگزاري مسابقات اداره كل تربيت بدني و هيات فوتبال استان هستند و اين دو مرجع طي نامه اي به فدراسيون عدم امكان برگزاري مسابقه را اعلام كرده بودند.

نجاريان با بيان اينكه در حكم صادره ، تيم راه ساري به علت امتناع از برگزاري مسابقه محكوم شده است، ادامه داد: نماينده فدراسيون صبح روز مسابقه از سالن بازديد و عدم امكان برگزاري مسابقه را به فدراسيون اعلام كرد ولي راي برعليه تيم راه ساري صادر شد.

مدير تيم فوتسال راه ساري تصريح كرد: متاسفانه افرادي كه در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال حضور دارند به آيين نامه هاي اجرايي و دستور العمل ها مسلط نبوده و نسبت به قوانين مطلع نيستند.

وي ياد آور شد: اعتراض خود را نسبت به راي صادره كميته انضباطي به فدراسيون فرستاديم و به دنبال گرفتن حق خود در كميته استيناف هستيم.

نصرا... پريچهره مديركل تربيت بدني مازندران نيز در گفتگو با ايسنا با ابراز تاسف از راي صادره اظهار داشت: تيم هاي شهرستاني به خصوص تيم ساري به دليل نبود سالن هاي متعدد و برگزاري مسابقات ملي و بين المللي هميشه با مشكلاتي براي برگزاري مسابقه روبرو بوده اند.

پريچهره با اشاره به اين مطلب كه سازمان تربيت بدني رونوشت برنامه المپياد ورزشي ايرانيان را به تمام فدراسيون ها ارسال كرده بود افزود: يقيناً كميته فوتسال فدراسيون فوتبال نيز از برگزاري مسابقات المپياد درروز مذكور در ساري مطلع بوده است، علاوه بر اين هيات فوتبال استان نيز در اين خصوص اطلاع رساني كرده بود .

مديركل تربيت بدني مازندران اذعان داشت: تمام تلاش ما حفظ تيم در ليگ برتر است ولي در صورت پيش آمد اينگونه قضايا و صدور اين چنين آراء شديدي يقيناً در آينده اسپانسري در مازندران نخواهيم يافت.

پريچهره افزود : با تو جه به تاكيد مهندس علي آبادي بر برگزاري المپياد ورزشي به بهترين نحو با فدراسيون مكاتبه كرده و خواستار تغيير تاريخ مسابقه شديم، ولي به هيچ وجه بحث عدم آمادگي در ميان نبوده است.

وي خاطرنشان كرد: تنبيه بايد انگيزه ايجاد كند نه اينكه با عقب نشيني افسردگي و دلزدگي همراه باشد و اين مساله اي است كه كميته انضباطي كليه فدراسيون ها بايد به آن توجه كنند و بر آن اساس تصميم بگيرند.

پريچهره تصريح كرد: اميدواريم كميته انضباطي با آراء صادره خود جهت تنبه تيم ها بحث خصوصي سازي را زير سوال نبرد.

غلامرضا بهروان عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال و رئيس هيات فوتبال مازندران نيز در گفتگو با ايسنا گفت: نسبت به راي صادره معترض هستيم و اين راي به هيچ وجه قابل قبول نيست.

وي افزود: تمام گزارش ها حاكي است تيم ساري آماده بازي بوده ولي تنها سالن مجاز براي بازي ، مهيا نبوده است، پس تيم ساري در اين ميان گناهي نداشته است.
بهروان تصريح كرد: جاي تعجب است كه كميته انضباطي و « روغني» عضو اين كميته به مدارك واضح موجود و گزارش ناظر مسابقه هيچ توجهي نمي كنند!


وي در پايان خاطرنشان كرد: دوست داشتيم با منصوري بازي كنيم ولي در اين بي نظمي ها ما مقصر نيستيم ،اين تنها سالني است كه شوراي تامين اجازه برگزاري مسابقات فوتسال را به آن داده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 شهريور 1387
این هم گاف جدید اداره کل تربیت بدنی استان مازندران
نا شناس 18 شهريور 1387
وضعیت مسابقات جام رمضان ساری چی شد داریم به نیمه رمضان میرسیم من پیشنهاد میدهم اسم جام را بزاریم جام بعد رمضان
نا شناس 19 شهريور 1387
واقعا متاسفم چرا ساری مرکز استان باید تنها یک سالن ورزشی برای برگزاری چنین مسابقات داشته باشد؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.